Alla inlägg den 28 december 2009

Av Malin - 28 december 2009 15:44

Ja då börjar nyår närma sig med storm steg,Har ni något roligt planerat?=).

Själv blir det hem till Jocke o Johan, och fira Nyår med dom med Hana, o några till,Äta gott,dricka gott, ha trevligt och sen kolla på rakterna:).


Tja det e väl det som e planerat inför nyår=) Själv ser jag faktiskt fram emot den kvällen,


Sitter och dricker en kopp Te nu, väntar på att tvätten ska bli klar, så man kan gå ner o hänga det på tork, så man blir klar någon gång med tvätten..hehe, Sen kommer Marie o Alexander hit senare o ska käka här, sen sover dom väl här eller vi hos dom inatt:P Kul när man har sån här vänskap:).Inte med många man har det:)..


Mathilda och Alexsander mammas älsklingar de gör en veerkligen hel inom bords, man mår så himla bra av att ha dom hos sig, ha dom i knäet,Höra dom säga Mamma, Höra dom säga älskar dig mamma, och man blir alltid lika glad när de bara kommer fram och ger en stor kram och puss, Värmer i hela kroppen.<3. Lycka och kärleken till sina barn e den bästa lyckan och kärleken man någonsin kan få..<3..Mamma älskar er..!.


Mammas solstrålar, Ni e så goa, Mamma älskar er.<3 ( ja jag vet de e skitiga runt munnarna,( men de hade nyss ätit precis innan denna bilden togs.)


Hoppas ni alla får en bra kväll.

ha de bra // Malin   

Av Malin - 28 december 2009 09:29

GoMorron alla,

I går kväll gick jag,Mathilda & Alexsander och hunden hem till Min älskade vän Marie och hennes son, Vi skulle sova där, SÅ var bara att packa ner i en liten väska med lite behövande saker i:).


Barnen somnade väl runt nio halv tio, & Jag o Marie skulle kolla film,Men blev inte av att vi startade någon film,Hehe, Satt mest och pratade, och tog vad som kom på tvn,


Alltid kul att vara med min Snäcka, MEN igår kväll ja jag tycker så himla synd om henne.:( Killen hon älskar över allt annat på denna jorden , bara ignorerar henne, PGA ett SKÄMT hon skrev inne på en sida, åh e arg på henne o sånt, o vägrar prata med henne typ:(.. Han skulle kommit ner idag. MEN struntade idet denna gången oxå, ( Han bor uppåt i Landet), Tycker så himla synd om Marie,  Man ser så ledsen hon e ,så förstörd,rädd,orolig o besviken hon e, HOn har accepterar en himla massor som hänt mellan dom, OCH ett litet skämt förstör allting..Såå himla synd om henne:(. Dom två e verkligen gjorda för varandra,de behöver varandra, o älskar varandra oerhört mkt, Så vf låta ett litet skämt förstöra det?:(, Nej fy tycker synd om dig gumman,Tur du har mig;) Älskar dig snäckan min <3.


Jag o Marie satt upp ganska länge,Tror klockar var vid halv tre då vi gick in i sängen för att sova ( Ja vi delar säng) :P., Men la och snackade i ca 30-45  min typ, Sen däckade nog jag för sen mins jag inte mer:P*skrattar*. Sa åt henne, e det något gumman så MÅSTE du väcka mig, o de lovade hon,Men hon väckte mig inte förrens i morse,när hon fick sms av killen hon älskar att han INTE kommer idag!!..*arg,ledsen,besviken* :(.. la och dra mig lite i sängen,Sen gick jag upp och klädde mig o barnen, o sen gick vi hem till oss, O nu e vi här hemma,

Idag blir det att städa,tvätta,och sen kommer nog Marie o hennes son Alexander hit senare,!<3

Ska göra mig en kopp te nu, o 1 macka o sen börja städa här hemma nu vid 12, börjar tvätta 14,


Skriver kanske mer senare idag/ikväll:).

Ha det bra // Kram Malin


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här kan du läsa om mitt liv som ung tvillingmamma, Mathilda & Alexsander e födda 20050829,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards