Alla inlägg under maj 2010

Av Malin - 13 maj 2010 16:43

Tjingeling alla..tänkte bara medela er att jag bytar blogg från bloggplatsen.se till blogg.se. trivs bättre med blogg.se.


så ni få som vill fortsätta läsa.. står lite smarriga grejor i första inlägget som ni INTE fått veta i denna bloggen;)...


Läs om ni vill:)..

http://sweetyfree.blogg.se/

Av Malin - 9 maj 2010 16:13

DAGENS FRÅGA:

VEM ÄR DU SOM LÄSER MIN BLOGG?..(OM HÄR NU FINNS NÅGON).ALLTID KUL & VETA VEM/VILKA SOM LÄSER ENS BLOGG.BOR,ÅLDER,& GIVETVIS OM NI HAR EN EGEN BLOGG SOM NI VILL MAN SKA LÄSA:)..




Tjingeling alla sötnosar!!.Hoppas allt är bra med er:)Här är allt bra, Mathilda & Alexsander allt är bra med dom:) Dom leker & busar som vanligt, & e fullt friska & pigga & glada... Precis som barn ska vara:)...


Teddy & Wilda allting går jätte bra mellan dom, & allt går toppen & ha dom både här hemma osv....*Skönt*..

Wilda börjar bli rumsren oxå.. Så skönt det kommer bli när hon e det helt & hållet:)...Men snart så:)...*Peppar peppar* :)...


Igår var det storstädning som stog på schemat:)..

Moblera även om i barnens rum..Blev riiiktigt nöjd där inne:) & det verkar dom med ha blivit=)..


Teddy E hos min bror & pappa, Vi var där I fredags & när vi skulle hem så frågade Robin om inte Teddy Kunde få vara hos honom.. Vist går bra för min del=)Så Teddy bus har varit hos Robin & pappa hela helgen, Så har bara haft Wilda hemma..bra träning för henne.. men ack vad hon pep igår..Gisses..Men idag e hon sitt gamla jag igen:).Hehe..


Hon är en riktig tuff liten dam...Så har redan fått sätta hon på Plats, så nu vet hon vem det e som e ledaren & bestämer=)Men där är låååångt kvar att gå med henne, Hon ska bli lika duktig & väluppfostrad som teddy;)..*L*

Min tjejkompis Elin I Falun,, Hon berömde mig & sa massa gulliga saker innan idag med.. ang mitt sätt att föra hundar & uppfostra=).hehe... Hon e nog lite avensjuk att jag har så bra pli på teddy som jag har;) & hon inte har samma pli PÅ Mille:)..*L*. Hehe.:)..Älskar dig gumman<3


Vet inte det e nog något spec me mej=)..*L*...

Gittan Hon har sånt stor förtroende för mig, ang sina 2 hundar .. Så hon ringer mig om det e något hon undrar över,vill veta,E orolig över osv...

Meen det tycker jag bara E kul att hon frgar mig:) Betyder juh att hon tycker jag e duktig på vad jag gör:)..*L*.. Älskar dig gumman<3.


Jag,Mamma,Alf,Bror,Emilia,Charlie & min sööötis jag har på G med ska till Liseberg den 22 Maj :).. MYS:D En hel dag med dom som betyder massa för en:)..Mysigt... Barnen ska vara hos Gammel farmor den helgen, Blir för tufft för dom..:( För vi åker halv nio på morgonen, & sen e hemma vid 21.00-21.30 & full gng hela dagen.Det hade dom inte pallat:)..& sen hade dom inte fixat åka buss i 6 timmar sammanlagt ca..

Så dom ska vara hos GammalFarmor / GammalFarfar & ha en hel mys helg med dom:)...Tror dom ska till min faster & Hitta på mys saker med dom oxå:)..


Vad händer ikväll då alla godingar där ute??=)..*L*

Själv blir det att laga mat nu när jag bloggat klart... Hungrig som en VARG...så ska bli gott med mat:D*L*..Hehe..Blir makaroner & Köttfärssås=)*MUMS*..


Sen kommer Ulrik hit ikväll:)...Så då blir det film tittande & mys antar jag:).*L*..

Sen ska ha sova här...*skönt* & ha ngn o dela säng med & känna sig trygg så man kan få någon sömn:)..


Jag saknar en VISS person uppe i GBG!!... lääääängesen jag träffade han:(..*SAKNAR*....


Min älskade VÄN Niklas.. Saknar dig bara den gubben.. Lääängesen man pratade med dig eller träffade dig:(..

Hör av dig vettja när du läser detta:D*L*..

Kanske kan ses När vi kommer till gbg??=)... :)


Nejje Nu blir det Laga mat... Så vi får Mat I Magen idag:).  & blir mätta & belåtna=)..*L*..

Gaia blir hämtad ikväll oxå... Så sen e alla kattungarna sålda & flyttat till TOPPEN hem alla 4a...:D<3...


Kommer sakna :(...Men vet dom får det bra:)..


Igår blev Wilda 3 månader oxå.:)...Förresten I fredags så tog jag stygnen själv på Teddy :)..Han la jätte fint & det gick JÄTTE bra:)..*L* Skönt för han nu att ha dom borta:)..Liiite läskigt var det allt & dra ut de efter man klippt upp knuterna...=) Hehe.. Men det gick så bra så:).*L*..



Nejje nu måste jag laga mat innan man svälter här:P*skoja* Ha de bra alla..

Kramar Malin











Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här kan du läsa om mitt liv som ung tvillingmamma, Mathilda & Alexsander e födda 20050829,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards